SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA E-TRGOVINE
 
Opredelitev 
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo uporabo  spletne trgovine Katjinkot ter razmerja med kupci in spletno trgovino Katjinkot. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.katjinkot.si na obstoječem pravnem redu, ki ureja tovrstno poslovanje:
• Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), 
• Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in 
• Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina www.katjinkot.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga  podjetje Ena+Ena d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.katjinkot.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.
 Za to, da oseba lahko kupuje v spletni trgovini Katjinkot  se mora kot uporabnik registrirani v trgovino in soglašati z vsebino splošnih pogojev.
 
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Upravljalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja-ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Registracija
Za uporabo spletne trgovine je potrebno opraviti registracijo uporabniškega računa. Uporabniški račun posameznega registriranega uporabnika omogoča:
• nakupovanje oz. naročanje izdelkov,
• pregledovanje cenikov ter sprememb,
• pregledovanje vsebine košar v naročniških paketih,
• popravljanje in preklic oddanih naročil,
• spremljanje stanja na računu,
• urejanje in popravljanje podatkov.
 
Uporabnik jamči, da bo ob registraciji v uporabniški račun podal točne in resnične podatke. Uporabnik je dolžan skrbeti za to, da so podatki ažurno popravljeni in dopolnjeni. 
 
Registrirani uporabniki imajo uporabniško ime in geslo vezano na osebo, ki se je za posamezno storitev prijavila. Uporabniško ime in geslo so dolžni varovati kot poslovno skrivnost in ju ne smejo zaupati drugi osebi. Registrirani uporabniki prevzemajo odgovornost za vse aktivnosti, ki bodo opravljene z njihovim uporabniškim imenom in geslom.
 
Varnost osebnih podatkov
Ena+Ena d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.katjinjot.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.
 
Varnost trgovanja preko spleta
Varno uporabo spletne trgovine zagotavlja Ena+Ena d.o.o. s sistemom uporabniških imen in gesel.
 
Naročanje
V spletni trgovini so kupcu na voljo EKO sadje, zelenjava, in drugi izdelki. Uporabnik pri nakupu določi količino izdelkov, izraženo v kilogramih in/ali kosih. Pri izdelkih, ki so na prodaj v kilogramih, lahko uporabnik HKRATI določi tudi okvirno število kosov, ki naj bodo zajeti v kilogram. Zaradi izračuna cene pa ne more pa določiti SAMO števila kosov pri artiklih, ki so v prodaji na kilogram.
 
Na koncu seznama izdelkov se kupcu prikaže okviren izračun nabavljenega blaga. Izračun je le okviren in lahko od dejanskega izračuna odstopa zaradi tehtanja dejanskih količin hrane. Odstopanja naj ne bi presegla 10% vrednosti v katerokoli smer. Sestava in dobava naročenega blaga se zaračuna po veljavnem ceniku.
Po naročilu bo kupec v najkrajšem možnem času prejel potrditveno e-pošto naročila, časa in lokacije dostave.
 
Ena+Ena d.o.o. lahko ob prvem oddanem naročilu preveri uporabnika s klicem na telefonsko številko navedeno v uporabniškem računu kupca. Odjava naročila je možna najkasneje v roku ene ure od oddaje naročila in sicer na naslov: narocila@katjinkot.si.
 
Cene izdelkov
Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan izstavljene dobavnice ali računa. V vseh cenah je vštet 9,5% ali 22% DDV. Veljavni cenik je javno objavljen na spletni strani.
 
Dobavni rok
Potrudili se bomo in naročila poizkusili dostaviti na dan, naveden na naročilu. Kadar to ne bo mogoče pa velja da bomo:
• za sobotne in ponedeljkove dostave bo dostava najkasneje v četrtek do osmih zvečer,
• za četrtkove dostave najkasneje do naslednjega torka do osmih zvečer,
• naročila, prejeta najkasneje do četrtka do 20.00, bodo izvedena/dostavljena v soboto ali ponedeljek,
• naročila, prejeta najkasneje do torka do 20.00, bodo izvedena/dostavljena v četrtek.
 
Dostavni dan naročila je lahko odvisen tudi od lokacije naročnika in načina dostave. Ponudnik se bo po svojih najboljših možnostih trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Zaradi narave izdelkov (sezona) je dobavljivost izdelkov lahko omejena, tako ponudnik ne more vedno zagotoviti izdelkov po pogojih, ki so navedeni na www.katjinkot.si. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Ponudnik se zavezuje, da v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz. zamenjavo naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
 
Načini plačila
• Uporabnik naročeno blago plača ob prevzemu blaga z gotovino,
• uporabnik lahko naročeno blago plača s predplačilom,
• uporabnik lahko naročeno blagi poravna z odlogom plačila; za tak način poslovanja se z uporabnikom sklene poseben dogovor.
 
Dostava
Vsa naročila v spletni trgovini www.katjinkot.si, dostavljamo na dogovorjene lokacije (Ljubljana z okolico) v terminih, ki so objavljeni na spletni strani. V primeru, da takšna dostava ni možna, si ponudnik pridržuje pravico do izjemnih dogovorov pod posebnimi pogoji. 
Za dostavo naročila mora uporabnik zagotoviti:
• dostop dostavnega vozila, neposredno do dogovorjene lokacije,
• možnost parkiranja dostavnega vozila.
Dostava naročila se plača po veljavnem ceniku, ki je javno objavljen na spletni strani.
Blago je pravočasno in pravilno dostavljeno, če ga je ponudnik v dogovorjenem roku dostavil na dogovorjeno lokacijo. V trenutku pravilne dostave blaga nastane obveznost uporabnika ali naročnika za plačilo ne glede na to, ali je naročilo prevzel ali ne.
 
Prevzem naročila
Uporabnik je dolžan blago na prevzemnem ali dogovorjenem mestu prevzeti ter plačati blago. Za pravilno dostavljeno, a ne prevzeto blago, ponudnik ne odgovarja. Ob prevzemu uporabnik s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga.
 
Ravnanje z blagom
Po zakonu o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo po načelih dobrih higienskih navad, osnovanih na sistemu HACCP v trgovinski dejavnosti. Uporabnik je po prevzemu odgovoren za pravočasno zaužitje hrane ter pravilno ravnanje z njo. Odgovoren je za zagotovitev optimalnih razmer za shranjevanje dostavljenih artiklov (ustrezen prostor in temperatura). Ekološko certificirana hrana je naravna hrana, ki je podvržena naravnim procesom staranja. Ekološko certificirana hrana ne vsebuje nobenih umetnih snovi, ki bi podaljšale rok uporabe ali omogočile daljši rok trajnosti. Rok uporabe je zaradi navedenega bistveno krajši od konvencionalne pridelane/predelane hrane.
 
Reklamacije
Kupec ima pravico, da v 2 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči reklamacijo na e-naslov: info@katjinkot.si.  Ponudnik bo zagotovil menjavo izdelkov v čim krajšem času ali vrnil celotno kupnino najkasneje v roku 15 dni.
 
Odstop od pogodbe/nakupa
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@katjinkot.si), da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni treba navesti razloga za svojo odločitev. Rok vračila se začne teči en dan po datumu prevzema. Strošek vračila blaga bremeni uporabnika. Rok za vračilo blaga je največ 30 dni od oddaje sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe ni možen.
Proizvajalec artikla predpisuje tudi originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
 
Pomoč in informacije
Za pomoč in dodatne informacije sta kupcu na voljo e-naslov info@katjinkot.si ali telefon: 040 830 374 od ponedeljka do sobote od 8.00 do 14.00 ure.
 
Končne določbe
Splošna določila Spletne trgovine www.katjinkot.si pričnejo veljati z 01.08.2014. V primeru spremembe Splošnih pogojev spletne trgovine www.katjinkot.si je ponudnik dolžan pravočasno obvestiti vse kupce. Obvestilo je lahko objavljeno na vstopnem portalu uporabnika, ali sami spletni trgovini.